Napfény, jelenlét, növekedés – így építsd a Forever-üzleted nyáron
Ezúttal egy olyan beszélgetést hoztunk el neked, amely rávilágít: a nyár nem szünet – hanem lehetőség. Kálmán-Krasznai Cintia Senior Manager szavait olvashatod, aki nemcsak vezetőként, hanem anyaként is nap mint nap újra értelmezi, mit jelent a fókusz, a rugalmasság és az önazonos jelenlét. Ő azok közé tartozik, akik nem állnak meg, amikor mások lassítanak. Akik tudják, hogy a lendület nem évszakfüggő, hanem belső döntés. Cinti példája megmutatja, hogy a tengerparti naplemente és a növekvő forgalom, a gyerekzsivaj és az új érdeklődők nem kizárják, hanem erősítik egymást – ha szívből tesszük, amit teszünk.
Ha benned is ott van a vágy, hogy a nyári hónapokat ne csak megélni, hanem megformálni tudd – ez a beszélgetés neked szól. Meríts erőt, példát, lendületet, és építs te is olyat, ami túlmutat az évszakokon.
1. Amikor beköszönt a nyár, sokan lelassítanak, számodra mi az a belső tűz, ami ilyenkor is lendületben tart?
A céljaim nem évszakhoz kötöttek. Tudom, hogy amit most teszek, az hónapok múlva hozza az eredményt. Volt nyár, amit teljes egészében extrém munkára szántam még gyerek nélkül, és fél év múlva jött is az áttörés. Most szülőként kevesebb a mozgásterem, de akkor is fókuszban maradok. Nem a tökéletesség számít, hanem hogy csináljam a körülményeim mellett is. A következetesség mindig kifizetődik – évszaktól függetlenül.
2. Hogyan néz ki egy Forever-vállalkozó nyara? Miként fér meg egymás mellett a tengerparti naplemente és a növekedő forgalom, egy jéghideg koktél és egy új érdeklődő? Mit tapasztalsz, milyen hatása van annak, ha a nyári élmények mögé üzleti üzenetet is sző az ember?
Egy Forever-vállalkozó nyara nem szünet, hanem más ritmus. A gyerekeimmel vagyok, minden nap új élményeket hoz – de közben kapcsolódom. A naplemente, egy sztori vagy egy koktél mellett is elindulhat egy mély beszélgetés. Amikor valaki látja, hogy nem kampányolok, hanem így élek, kíváncsivá válik. A tudatos jelenlét és az önazonos tartalom ilyenkor még erősebben inspirál – és másokban is megszülethet általa egy döntés.
|
3. Sokan nyáron háttérbe húzódnak a social felületeken. Mit tapasztalsz, milyen ereje van a nyári pillanatok megosztásának az üzleted építésében?
A nyári posztokban az a legnagyobb erő, hogy valóságot mutatnak. Nem marketingszöveg, nem direkt üzlet – hanem élethelyzet. A követőim nem arra kíváncsiak, mit árulok, hanem arra, hogy hogyan élek és milyen ember vagyok. Amikor anyaként, vállalkozóként, pancsolás vagy játszótér után is jelen vagyok, és látják hogyan illesztem be a munkát az életembe, az nem nyomás, hanem példa. A social nyáron nem eszköz – hanem kapcsolódási tér. Csak önazonosan kell használni.
4. Volt már olyan, hogy nyaralás közben született új kapcsolódás, új partner, vagy egy olyan pillanat, amikor érezhető volt: a szabadság nem az üzlet ellen dolgozik, hanem érte?
Nagyon sok ilyen volt. Egy repülőn, játszótéren vagy strandon is indult már el kapcsolódás. Sokan nyáron nyitottabbak – és ha valaki látja rajtam, hogy nem pózolok, hanem valóban így élek, megkérdezi: „Te mivel foglalkozol?” A szabadság érzését nem csak mutatom – élem is. Ez energiát ad nekem, és húzza a csapatot is. A legjobb új kapcsolatok nem kampányban születnek, hanem természetes helyzetekben.
5. Mit tanácsolsz azoknak, akik úgy érzik, nyáron „nem illik” üzletet építeni – mert mindenki pihen, és nem nyitott? Hogyan lehet ezt másképp látni?
Szülőként tudom, hogy nyáron sokszor a minimum is erőfeszítés. De nem mindig csak a minimumra kell törekedni. Ha te most napi 1 posztot teszel, 2 üzenetet írsz, az 3 hónap alatt 90+ kapcsolat. Ez nemcsak szám, hanem energetika. Aki nyáron is mozog, azt húzza a lendület ősszel is, és egy ilyen fajta alapozással klassz belemenni az őszbe. Nem az évszak számít – hanem az, hogy most csinálod-e és nem szabad kizárólag véglegekben gondolkodni. Nem csak a „100%-ban csinálom” vagy a „semmit nem csinálok” létezik. A mozgástér nagy, és mi alakítjuk.
|
|
|
|
|
|
|