
Kedves Forever Üzleti Partnereink!
Pontosan mit érdemes tudni a cégünk üzleti oldaláról? Milyen újdonságokkal, innovációkkal, üzenetekkel, utazásokkal, rendezvényekkel, vagy éppen tanácsokkal találkozhatunk? Mit érdemes felfedezni, megtudni? Vadonatúj, hetente megjelenő üzleti információs körleveleinkkel mindezekre igyekszünk mindig a legaktuálisabb választ adni.
Tegyél a Földért a Foreverrel
A Forever büszke arra, hogy helyesen cselekszik, amely megmutatkozik a termékekben és a környezet iránti felelősségvállalásban. A cég minőség és gondosság iránti elkötelezettsége azt jelenti, hogy a legjobb produktumokat állítja elő, miközben ügyel a környezetünk védelmére, és figyel azon emberek millióira, akik a Forevert választják. A növényektől kiindulva a gyártáson át az egész Forever-család elkötelezett a környezet védelme iránt, a mai napon, a Föld napján ezt különösen fontos kiemelni.
A mai világban a bolygónk védelme fontos szempont, különösképpen egy közel 160 országban jelenlévő cégnél, ami ha kellőképpen odafigyel a környezetre, nagy hatást tud gyakorolni. Más cégek csupán azért hangoztatják a felelősségüket a környezet iránt, hogy lépést tartsanak az aktuális trendekkel, a Foreverrel ellentétben. Mert mi folyamatosan új gyakorlatokat és eljárásokat vezetünk be, annak érdekében, hogy e téren is javuljon a hatékonyságunk, mert csak így cselekedhetünk helyesen a környezetünk érdekében.
A Forever felelősségvállalása szimpatikussá teheti a céget azok számára is, akiknek nagyon fontos, hogy olyan intézményeket támogassanak, akik a szívükön viselik a Föld sorsát. Biztosan sokaknak fog jó színben feltűnni a Forever, amikor kiemeled számukra, hogy te is egy ilyen vállalatot képviselsz. Az alábbiakban összeszedtünk néhány olyan gondolatot a témában, amiket FBO-ként büszkén oszthatsz meg a leendő Üzleti Partnereiddel.
|
|
Ezekkel tesz a Forever a bolygónkért:
- A fenntarthatóság a gyártási folyamat fontos része. Az Aloe mezőktől kezdve a gyártó létesítményeken át az elosztó központokig mindent megtesz a cég környezetünk védelméért minden egyes lépésben.
- A Forever 50 millió aloe vera növénye évente több száz millió tonna szén-dioxidtól tisztítja meg a Földet!
- Az Aloe levelek mosására használt vizet is újrahasznosítják, visszajuttatják a földekre.
- A Forever 90%-kal csökkentette a vízfelhasználást a napenergiával működtetett szivattyúk és a csöpögtető rendszerű öntözés bevezetésével.
- Az Aloe Vera of America gyártóüzem 7 egymást követő évben megkapta a Blue Thumb Awardot, amely a cég szennyezés-megelőzési program iránti elkötelezettsége mellett a vizek tisztán tartása iránti odaadását is jelzi.
- Szintén ebben a hónapban, április 24-én lesz a kísérleti állatok védelmének világnapja, így lényeges kiemelni, hogy a Forever büszke arra, hogy nem tesztel állatokon.
FBO-ként fontos tisztában lenni ezekkel, hogy elmondhasd magadról, hogy egy olyan céget képviselsz, amelynek ennyire fontos a bolygó védelme. Azzal, hogy a Forever-család tagja vagy te is sokat teszel a környezet védelméért! Add át másoknak is a Forever lehetőségét, hogy ők is tehessenek a Földünkért.
Ahogy a Föld napja mozgalom egyik jelmondata is mondja: „Ki mondta, hogy nem tudod megváltoztatni a világot?”
Sok sikert kívánunk!
Üdvözlettel:
A Forever csapata
|
|
|

Kedves Forever Üzleti Partnereink!
Pontosan mit érdemes tudni a cégünk üzleti oldaláról? Milyen újdonságokkal, innovációkkal, üzenetekkel, utazásokkal, rendezvényekkel, vagy éppen tanácsokkal találkozhatunk? Mit érdemes felfedezni, megtudni? Vadonatúj, hetente megjelenő üzleti információs körleveleinkkel mindezekre igyekszünk mindig a legaktuálisabb választ adni.
Csapatbővítés: Így találd meg a következő kulcsembert
Ahogy azt te is biztosan tudod, mint minden vállalkozás sikere, így a Foreveres üzleted fejlődése is nagymértékben függ az emberektől, akik alkotják. A csapat ereje meghatározó tényező a Forever-üzlet hosszú távú sikerében és stabilitásában. Manapság pedig ez még inkább igaz. Feltehetően tapasztaltad, hogy sokkal könnyebb leküzdeni bármilyen kihívást, ha tudjuk, hogy egy erős, dinamikus és folyamatosan bővülő csapatra támaszkodhatunk. Az az energia, amit a csapatod fejlesztésébe fektetsz, a legjövedelmezőbb befektetés a saját vállalkozásodba. Neked vezetőként arra érdemes törekedned, hogy egy igazán eredményes csapatot építs magad köré, hiszen az ő sikerük egyben a te sikered is!
Rendkívül fontos a csapattagok energiája, lelkesedése és hogy mennyire célorientáltak. Egy ilyen közösség kialakítása nem könnyű feladat, ezért abban hoztunk segítséget, hogy hogyan is tudsz ilyen embereket magad köré gyűjteni. Az ideális csapathoz vezető út 2 szakaszon megy keresztül, amikor bővíteni szeretnéd azt:
1. Kiválasztás
Itt döntöd el, hogy ki az a személy, akinek felajánlod az alsóvonaladba való csatlakozás lehetőségét. Ez a szponzoráció kezdete. Ha úgy érzed, hogy találtál egy potenciális FBO-t, mérd fel, hogy milyen köztetek a kémia, hiszen hosszú távú együttműködéseknél ez nagyon fontos. Ha szimpatikusnak találod az attitűdjét, és úgy érzed, hogy gördülékenyen menne vele a munka, akkor nyugodt szívvel ajánld fel neki a lehetőséget. Természetesen a képességeire is nagy hangsúlyt kell fektetni a döntésnél, de azok fejleszthetőek, a személyiségjegyei azonban nehezen változtathatóak.
|
|
Ezért a kiválasztáskor érdemes megbizonyosodni arról, hogy az új csapattagot a következők jellemzik:
o kellemes személyiség, kompatibilis a tiéddel
o optimista életszemlélet
o magas szintű fizikai és szellemi energia
o az üzlet iránti kezdeti lelkesedés, ez később szenvedéllyé válhat
o kiegyensúlyozott és jól szervezett élet
o a folyamatos önfejlesztés iránti vágy
o eltökéltség a céljai elérésében
2. Felkészítés
Miután a jelölt ténylegesen a csapatod tagja lett, át kell adnod neki a vállalkozással kapcsolatos gyakorlati ismereteket. Az alapoktól kezdve, jól felépítve kell továbbítani a tudást, hiszen a szponzoraként rád fog támaszkodni. Ismertesd vele a termékeket, hívd el tréningekre, legyél mellette az első Sikernapján, ami akár a következő, születésnapi Sikernap is lehet, ami május 18-án kerül megrendezésre. Így biztosan az üzleti élet minden területével meg fog ismerkedni.
Ebben a fázisban jelentős, hogy sugározd magadból a pozitivitást, és a cégbe és az új személybe vetett bizalmat. Az emberek jobban érzik magukat az optimisták mellett, és átveszik tőlük a pozitív megközelítést, a cselekvésre való vágyat és a jövőbe vetett hitet. Vagyis a te derűlátó gondolkodásod ragadós, ezzel is biztosítod, hogy ne kétségekkel telve, hanem bizakodva induljon el a Foreveres útján a jelölted.
A gyakorlatban hasznos, ha ilyen esetekre van kész anyagod, ezzel megkönnyítheted a saját és az FBO-d dolgát is. Viszont ha képzési programmal is készülsz, annak ajánlatos személyre szabottnak lennie, hiszen minden egyes új ember más tudással, más készségekkel rendelkezik, így másként van szükségük a segítségedre.
A kiválasztás során tudd, hogy pontosan milyen embert keresel, így válhatsz egy sikeres csapat vezetőjévé!
Sok sikert kívánunk!
Üdvözlettel:
A Forever csapata
|
|
|

Kedves Forever Üzleti Partnereink!
Pontosan mit érdemes tudni a cégünk üzleti oldaláról? Milyen újdonságokkal, innovációkkal, üzenetekkel, utazásokkal, rendezvényekkel, vagy éppen tanácsokkal találkozhatunk? Mit érdemes felfedezni, megtudni? Vadonatúj, hetente megjelenő üzleti információs körleveleinkkel mindezekre igyekszünk mindig a legaktuálisabb választ adni.
A hálózatépítés alapja: az első benyomás
Biztosan te is rajtakaptad már magad azon, hogy kevés információval rendelkeztél valakiről, talán csak egyszer találkoztatok, de rögtön kialakult egy erős kép a fejedben az illetőről, amit nehezen tudtál megváltoztatni. Ez mindannyiunkkal előfordult már, ugyanis emberként hajlamosak vagyunk elítélni másokat az első benyomás alapján. Ez azt jelenti, hogy nemcsak mi bírálunk el másokat, hanem ők is minket. Azonban ne csüggedj, mivel sokat tehetsz ez ellen azzal, hogy elsőre jó nyomot hagysz a másik félben.
Amikor új emberekkel találkozol, tudod, hogy nincs második esélyed az első benyomásra. Az emberek a velük való érintkezés első hét másodpercében észrevesznek, értékelnek és besorolnak egy kategóriába. Ezért fontos, hogy odafigyelj az arckifejezésekre, a szemkontaktusra, az öltözködésedre, a mozgásodra és a beszédedre. És ha el akarod nyerni a beszélgetőpartner szimpátiáját, ne kérj semmit, hanem kérdezd meg: „Miben segíthetek?”.
Hogyan tudod elérni, hogy pozitív első benyomást kelts másokban?
Általában az első benyomás már az ismerkedés elején elkezd kialakulni. Vannak olyan nonverbális kommunikációs trükkök, amikkel egy sima bemutatkozás jó irányba terelheti a dolgokat. A magabiztos kézfogáson túl a felhúzott szemöldök is rokonszenvesebbé tesz. Ha felhúzod a szemöldököd, miközben bemutatkozol, ösztönösen szimpatikusabb leszel. Próbáld ki. Mi történik az arcoddal? A szemeid kerekebbek lesznek, a szád is kissé mosolyra áll. A babáknál is ugyanez a tekintet jelenik meg, mikor örülnek. Erre ösztönösen reagálunk pozitívan.
|
|
A mosolyt is ezek közé a tippek közé soroljuk, mivel attól is bizalomgerjesztőbbek leszünk mások szemében. Azonban ezzel érdemes vigyázni, ne erőltessük, mert a műmosoly pont az ellenkezőjét váltja ki. Azt, hogy valaki valóban, szívből derül, vagy csak úgy csinál, könnyen meg lehet állapítani, mivel az előbbi során megemelkednek az arcvonalak, és kis ráncok képződnek a szemek sarkában. A szem körüli izmokat ily módon, akaratlagosan nem tudjuk mozgatni, így az erőltetés során nem fognak megjelenni az aprócska vonalak.
A mozgásod és a testtartásod legyen magabiztos és őszinte. Az előbbit a nyitott testtartás, a hátrahúzott váll, a megemelt fej és az egyenes hát sugározza a legjobban. Fontos, hogy kerüld a karok összekulcsolását. Az utóbbit pedig a felfelé nyitott tenyér fejezi ki.
Az érthető, nem túl gyors beszéd, és a nyitottság mindenképpen megnyerő lesz. Fontos, hogy éreztesd, te egy lehetőséget kínálsz fel, amivel ha úgy dönt, hogy él a leendő FBO-d, akkor neki csak előnye származhat belőle. Szituációtól függően érzékeltetheted a fent említett segítségnyújtást is.
A célod az első benyomás kialakításakor a támogató, egyetértő légkör kialakítása legyen, amit akár a partnered testtartásának utánzásával is elérhetsz. De azt is megfigyelheted, hogy ő mennyire érzi magát komfortosan a szituációban, ezt finom testtartásváltásokkal tesztelheted. Például ha keresztbe teszed a lábad, vagy ülés közben hátra vagy előre dőlsz, és a másik is ösztönösen ezt fogja tenni, ha kényelmesen érzi magát a jelenlétedben.
Ha alkalmazod ezeket a tippeket, és tudatosan kommunikálsz a testeddel is, sokkal könnyebben fogsz tudni kapcsolatot teremteni bárkivel.
Használd ezeket a metakommunikációs praktikákat, és kelts te is pozitív első benyomást másokban!
Sok sikert kívánunk!
Üdvözlettel:
A Forever csapata
|
|
|
Ha körlevelünket hasznosnak találtad, akkor mutasd meg azoknak, akiknek szerinted szükségük van rá, vagy akiket inspirálna. Oszd meg a közösségi médiában vagy küldd el e-mailben, és hozd még több barátodat, ismerősödet is magaddal!
Fedezzétek fel együtt a Forever fantasztikus termékpalettáját!
Hamarosan jelentkezünk következő hírlevelünkkel!
Üdvözlettel:
A Forever Csapata
Mindenki saját jogon juthat a termékekhez.
Ajánlásos rendszerrel dolgozunk.
Piacteremtő cég.
Trendi szakma
Énmárka építés
Minőségi személyre szabott termékajánlás.
A mi munkánk, feladatunk csupán az információ átadás. Bemutatni a céget, megmutatni a cég kiváló termékeit, és hogy hogyan lehet hozzájutni azokhoz. Továbbá milyen lehetőségeik vannak az embereknek, ha Ők is a Forever független ajánló partnereivé válnak.
A Forever egy szeretetközösség.
Olvasd el Cégünk egyszerűen és tisztán megfogalmazott hitvalását, amelyet a Forever alapítója Rex Maughan megfogalmazott.
Mivel foglalkoznék, ha nem pénzért kellene dolgoznom?
Hogyan változna meg az életem, mit vennék, ha holnap 1 millió euro lenne a számlámon?
Mit tennék, hogyan élnék, ha napra pontosan fél év múlva meghalnék?
Írd le a céljaidat.
3000 ha ültetvény, 50 millió növény, 29 millió kg aloe vera/év, 94% Flp kézben!
Csakazértis
Szabad akarsz lenni?!
Ki akar oda jutni, ahová mindenki?!
És akkor mi van?!
Te is lehetsz
Látogatom, Barátom, Ismerősöm!
Az oldalam egyfajta iránymutatás, szemlétet, életmód, világnézet, emberi lét.
A célból, döntésből született, hogy információt közvetítsek általa, hogy egyfajta segítségedre legyen és a kapott információk alapján eldöntsd te is, hogy merre tovább.
Ez egy lehetőség, számodra is, ahogy az én számomra is, hogy kijussunk abból a bizonyos mókuskerékből, amit mi magunk hajtunk.
Igazából információkat osztok meg veled, amiknek én is birtokában vagyok. Én is kaptam, és szeretek segíteni, így meg is osztom, hisz ahogy magamnak is jót akarok úgy másnak is.
Miért is Aloe Love?
Sokat gondolkodtam mi legyen a weboldalam neve, de találóan a tartalma miatt.
Aloe - az évezredek óta használt gyógynövény (termék)
Love - szeretet, a termék iránti szeretet, az élet szeretete, a tevékenység szeretete
Egy új szakma, A Lehetőség, de nem mindenkié, csak azoké, akik ki akarnak jutni a mókuskerékből, akik tudják, hogy meg kell fizetni a szabadság árát, amit nem adnak csak úgy, amiért tenni kell lépésről-lépésre, következetes, motiváltan, céltudatosan, folyamatosan tanulni, fejlődni, életünké tenni, akár pl. naponta fogat mosni.
Ugyebár te is mosol fogat, ugye? Persze, hogy igen. Minden nap, többször is, és meddig mondjuk életed végéig, és miért is, a célból, hogy könnyebb legyen az élelem feldolgozása, alapvető ugyebár és természetes.
Miért is pont azt a fogkrémet, vagy fogkefét választod, használod, amit? Ajánlás, marketing, reklám.
Imádok mozizni, lemegy valahol a filmajánló, vagy valaki ajánlotta, írt róla és én megnézem a moziban. Ha ismerős ajánlotta, promotálta és megnézem a movit, a mozi egy kanyi vasat se fizet a munkádért, hogy jól felépítetted a filmet és oda mentem és jegyet váltottam a filmre. Ajánlás az életünk, jól eladjuk mások termékeit, szolgáltatásait, de nem kapunk érte grátiszt.
Képzeld vannak cégek, vállalatok, amik igen. Nem egy, nem kettő. Vannak lehetőségek, csak a jutatások mértéke más és más, valaki kevesett valaki jóval többet jutatt és nem kupont és egyéb csecsebecséket, aminek nem sok haszna.
Pénzből élünk, abból fizetjük az alapvető szociális létünket, vagy azon felüli, akár extra kiadásainkat. Örülünk minden plusznak, pénzből lehet venni kenyeret, tejet, csekket befizetni, utalni, autót venni, mett ezt mindenhol egységesen elfogadjék.
Figyeld meg, mi mindent ajánlasz embereknek folyamatosan és hasznosan és nem igazán honorálták ugyebár, bár nem is ez a szándékunk elsősorban, hanem mert alapvetően szeretünk segíteni, mert jól esik a léleknek.
A Lehetőség: MLM - Multi Level Marketing avagy Hálózati marketing vagy Ajánlási marketing.
fúj, piramis, mindenki ezt csinálja stb. - ha így gondolod és nem vagy nyitott, akkor nem Te vagy az, akinek nem ez a most vagy sose a lehetősége, mivel talán nem vagy nyitott, vagy rosszak a műltbéli tapasztalataid.
Ez egy szakma, akár mint más szakma. Ahogy máshol is van jó és nem jó szakember, úgy itt is.
Tehát miről is van szó, emberekről, akik teszik a dolgukat így vagy úgy. Biztos tapasztaltad, tapasztalod te is folyamatosan az élet bármely területén mindig mindenhol.
Készségek elsajátítása, de leginkább, sőt, emberi kapcsolatok építése, jó emberi kapcsolatok építése. Az életünk nap mint nap erről szól, baráti, ismerősi, párkapcsolat, gyermekeinkkel, szülőkkel és másokkal való minőségi kapcsolatok építése, mondhatnám fodrász, fogorvos, nőgyógyász és mindenki más. Akik körülvesznek alapvetően jó emberi kapcsolatok meglétére törekszel, még tudat alatt is, mert az ember a harmóniában érzi magát egészségesnek, lelkileg-testileg-szellemileg.
Persze nem lesz számunkra mindenki szimpatikus és hasonszemlélető, mert a világ nem ilyen, mert egyszerűen nem ilyen.
De sok múlik rajtunk, szabad akaratunkkal mi magunk rendelkezünk. Mindig mi magunk döntünk, még amikor nem is döntünk.
Nem hiszek a véletlenekben, sőt, hogy te is épp e sorokat olvasod, annak is jó oka van, mint mindennek.
Hogyan működik?
Mit kell tennem?
Miről szól ez az egész?
Mit ad(hat) ez nekem?
Több mint termék, több mint üzlet.
Ez maga az élet, életmód, gondolkodás, életérzés, együtt gondolkodó emberek közössége.
mindenkori aktuális árakat tartalmazza Eur/Huf árfolyamon.
Mindenki, aki regisztrált tag ezeken az árakon tudja megvásárolni a különböző kedvezményeik figyelembevételével a termékeket.
Magasabb szinteken ezek az árak még kedvezőbbek.
Mozgás programunkról, Fit csomagokról ízelítőül:
Mozogj és méregteleníts az F1, F2 és a C9 segítségével!
Biztos van olyan, ami kifejezetten érdekel téged, akár a termékekről, akár az üzlet adta más lehetőségekről is legyen szó.
Nyugodtan keress és segítségedre leszek!
Jó informálódást és várom visszajelzésed, hogy miben tudok segíteni neked.
---------------------------------------------------
Cégről,
A Forever Living Products Jelene https://www.foreverliving.com/marketing/Page.do?name=our_story ill. németül
http://www.flpg.de/Termékekről,
A növénytől a termékig
Aloe Italok (Hungary) És némi MLM (multi level marketing)
https://www.foreverliving.com/marketing/Page.do?name=why_flp Miért az MLM Kiyosaki szerint Randy Gage - Network Marketing (Hungarian subtitle) Összefoglalva
Neked röviden:
egy nettó 55 Euro összegű vásárlással létrejön a tagság, úgy hogy ki kell tölteni egy jelentkezési formanyomtatványt, az ajánló (későbbiekben 'szponzor') nevével és kódszámával együttesen. Nincs tagdíj, nincs semmilyen kötelezettség, csupán annyi, ha az ember időközönként megejt egy vásárlást, akkor az érje el a nettó 55 Euro értéket.
Innentől kezdve disztribútorrá válik és hozzá tud jutni a termékekhez, akár személyesen raktáráruházban, akár neten.
Lehet egy un. Touch dobozzal is indítani (31 válogatott termék - a legnépszerűbb termékek 80%-a), ami 2CC értékű, (termékek mindegyike pontértékben van megadva, hogy a több mint 160 országban egyformán mérhető legyen a teljesítmény).
A 2CC a disztribútor utáni következő szint. Ezt elérve a termékek már törzsvásárlói áron vásárolhatóak meg ezután, ami kb. 20% kedvezményt jelent.
Mi ezen a szinten vagyunk, mi is olcsóbban vásároljuk a termékeket és pluszba a saját vásárlásaink után plusz 5% bónuszt, a csoportunkban levők vásárlásai után is 5% bónuszt kapunk, mindaddig amíg a mi jelenlegi szintünket el nem érik.
Ami miatt mi csináljuk az a jogdíjas jövedelem ill. egyéb ösztönző programok (utazások, képzések, egyebek)
Ja és ami nagyszerű az egészben, hogy a világ több, mint 160 országban lehet üzlete az embernek.
FLP újságok Továbbá, mellékletben egy olyan hanganyag, attól a német úriembertől, Rolf Kipp, aki által Magyarországra is eljutott az FLP.